Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

onsdag 30 april 2008

utmaning..



Jag har blivit utmanad av Annika som har bloggen:dicksonskavåningen. Utmaningen går ut på att visa: senaste, sämsta och bästa inköp. Mitt senaste köp är det fina rokoko vägg bordet,som jag jätte nöjd med(målning återstår dock)sämsta köp är en stor amerikansk bäddsoffa som jag köpte second hand och lade ner massa jobb med att klä av ända ner till stommen,satte på ny stoppning,fick ny klädsel uppsydd av sömmerska(blev dubbel så dyr än jag tänkt mig)försökt sälja på blocket och lyckades faktiskt sälja den igår för under halva priset,en dålig affär rakt igenom men men ibland blir de så. nu har jag iaf fått större plats för nått nytt. Bästa köp är mitt skåp som rymmer massor av porslin och saker, fint och klassiskt.
Då är det min tur att skicka vidare utmaningen och den går till Jenny med bloggen:Jema Rose och till karnas hus...Tack!!



2 kommentarer :

Jema Rose sa...

Jag antar utmaningen, men väntar tills söndag med att ta bilder, ska nog på loppis både på lördag & söndag nämligen!

: )

Kram, Jenny

<3

Dicksonska våningen sa...

Kul att se dina bilder! Tråkigt med soffan... det är ju ganska dyrt att få möbler omklädda. Det är ju oftast samma kostnad som att köpa en ny. Det är lite tråkigt för det hade varit kul om man kunde göra det ofta - och inte bara med sofforna från IKEA.
Ska bli kul att se när rokoko-bordet är klart :)
Ha en bra dag! Här regnar det...
Kram Annika

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!