Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

fredag 18 april 2008

torsdags loppis...



..i går var jag på loppisen igen,köpte bla detta sats bord. missade att ta en "före" bild innan jag började måla men de var i ljusbrunt trä och rostfärgat kakel på ovansidan(inte snyggt)men jag gav 20kr för dessa 3 små bord och som Ni ser blev det svart målat, jag är jättenöjd!!köpte även ett annat bord för 20kr men har inte målat det än(vet inte än vad det blir så det hamna i mitt fullproppade förråd...












5 kommentarer :

Rosa Hemmet sa...

Vilket fint bord, verkligen! Man kan allt hitta fynd på loppis. trevlig sida du har :) Ska komma tillbaka hit!

sextiofemman sa...

Mycket läckra bord.Tänk vad man kan göra mycket med målarfärg.Kul..
Kikar gärna in fler gånger till dig.
Ha en bra helg!

Bibbi

Stämningsfullt sa...

Hej!
men vilket fint satsbord! och vilket pris sen! 20 kr - kan ju inte bli billigare!
Verkara vara en riktigt bra loppis det där :)
Kram!

Jema Rose sa...

Jisses vilka fynd du gör !!! SÅ snygga ju : )

Kram, Jenny

<3

My little heaven sa...

Jeg er imponert! Man kunne aldri tro at du hadde gitt 20 kr for det...

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!