Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

torsdag 17 april 2008

Tine K...

Har varit inne på Tine.K hemsida och hittat dessa vackra bilder i vitt/svart skala, nått som är riktigt snyggt tycker jag. Har en hel del som går i liknande tema hemma och trivs bra med det, lätt att sätta in andra färger till också om man tröttnar. Jag länkar hennes sida nere på min blogg, ett tips är att gå in på den sidan och titta på deras inspirations video, där blandningen går i svart/vitt/beige, den är så vacker.



























5 kommentarer :

Stämningsfullt sa...

Wow! Verkligen snygga bilder!
Min "nya" hall går i svart och vitt :) Ser dock int lika exklusiv ut, hihi...
Kram!

Jema Rose sa...

Jag gillar också vitt, svart, beige, även grått ( har blivit lovad gråmålade golv idag av dem jag hyr av! ) Fin liten film på hemsidan också : )

Kram, Jenny

<3

Gammalt & nytt sa...

Vilka fina bilder, kanske jag ska ha en svart vit fond tapet i hallen?
Har handlat den men är så osäker på om det är jag.
Kram/Irene

Minikex-living sa...

Jag älskar Tine K. Mässan i herning var helt ljuvlig. Men ligger lite högt i pris. Superfin inspiration
kraaam Malimn

Karna sa...

Vi har heldigvis fått en butikk i nærheten som har tatt inn massevis av Tine K produkter også møbler...noe er litt for sort og lilla for meg, men mye fint også!

Ha en fin helg!

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!