Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

måndag 28 april 2008

..Tillbaka...

..Hej på Er!! nu är jag tillbaks och har haft härliga dagar i sommarstuga i Lysekil..jag har latat mig, läst,ätit gott,promenerat i den fina vår naturen,läst massa inrednings tidningar och helt enkelt kopplat av..visar lite bilder från sommarstugan(snäll familj som lånar ut,tack!!)dom har så vackert där med gång avstånd till havet..så vill jag bo..



































..så mysigt att tända en brasa på kvällen o bara njuta..

2 kommentarer :

Jema Rose sa...

Vilken mysig stuga! Skönt att komma iväg på en minisemester ibland!

Kram, Jenny

<3

Karna sa...

Så utrolig koselig, herlig å ha et slik sted å reise til og bare slappe av....Selv om jeg er glad du er tilbake... =0)

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!