Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

onsdag 16 april 2008

silver..


wow jag måste slå ett slag för silver o fattigmans silver..jag tycker att det är sååå vackert, det har ju blivit så populärt med just fattigmans silver och de säljs i de flesta inredningsbutiker,dock varierar priset väldigt tycker jag..för den som vill fynda tycker jag man ska besöka tex Rusta el Jysk där har dom fina fattigmanssilver ljusstakar m.m Bor man med närhet till Skövde eller Hjo ska man absolut besöka Hem & Hobby, dom säljer underbara ljusstakar(fattigmanssilver) i alla dess former o storlekar till kanon priser,där har jag fyndat!!!


























5 kommentarer :

Jema Rose sa...

Håller med dig...det är verkligen VACKERT !!!

Kram, Jenny

<3

Kärleken till Fransk inredning sa...

Älskar också fattigmanssilver,det är såå vackert Kram Susanne

Jeanettes hus sa...

Kanon vackra ljusstakar och andra ting. Roligt att du kunde fynda!
Tack för din fina kommentar.
Ha en trevlig helg
Kramisar Jeanette

Gammalt & nytt sa...

Älskar också fattigmanssilver, och vill ha mera sånt..ler
Kram Irene

Dicksonska våningen sa...

Vackra bilder!
Var kommer glasburkarna med silverlocken från? Ser ut som det är grenar på locket...
Kram Annika

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!