Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

tisdag 8 april 2008

..fynd..

..ännu ett blocket fynd..fabriks ny karmstol i rokokomodell 200kr..hade lossnat uppe i ryggen men det har jag nu limmat..ska spraya den i guld och jag tror den kommer bli klädd i leopard tyg..kan bli coolt..ni får se..har ju många projekt på gång så vi får se när jag hinner klart allt..har sprayat soffan idag, var och skulle köpa vitt möbeltyg(boråstyger)såklart var de helt slut i alla ljusa nyanser..typiskt,ja ja jag får vänta ett tag och Ni me..att se resultatet..

2 kommentarer :

Karna sa...

Så utrolig mye fint du finner, nydelige stoler under her....Har kommet på at jeg har et tomt rom her i bygget jeg arbeider som jeg kunne brukt til sy/male stue...da kan jeg jo kjøpe flere oppussingsobjekter...he,he...

Stämningsfullt sa...

Men vilka klipp du gör hela tiden! :)
Ska bli kul att få se hur allt blir sen!
Kram!

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!