Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

söndag 30 mars 2008

rokoko-soffa



I dag har jag varit o hämtat denna rokoko soffa, jag fick den gratis av en kille,,gissa om jag är glad..ska göra om den men har inte riktigt bestämt hur..spraya i guld och klä i ett djurmönstrat el bred randigt tyg..eller spray-måla vit och klä om i...ja får se..NI får se när den är klar..

modellen är så fin, liten och nätt soffa som man kan ha tex. i hallen eller framför öppna spisen..vi får se..jag är lycklig att ha fått den nu iaf..

3 kommentarer :

Benita sa...

Vá spännande!!! Att få se hur du fräschar till denna söta lilla soffa =)

Kraaam Benita

Jema Rose sa...

Vad kul att jag fick se den INNAN du gör vid den :)

RIKTIGT fin modell på den!

Kram, Jenny

<3

My little heaven sa...

Gleder meg til å se resultatet!
Kan tenke meg at den blir kjempe flott!

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!