Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

torsdag 27 mars 2008

..min torsdags loppis..



I dag har jag varit IGEN..på "min" sedvanliga loppis som endast är öppen torsdagar..vad har jag köpt??!!..jo bla i dag denna helt nya "terin"från danska Broste,en klotvas,söt lampa(ikea)söt i ett flickrum..+lite andra små saker, 50kr för allt,,wow då gillar man att handla. Blev även två fotöljer(ett par)med fina hjultrissor på, Ni ska få se för och efter bilder när jag gjort klart dem,,vitt tyg ska jag klä om dom i,,vad annars..




2 kommentarer :

Jema Rose sa...

Åååh, vad du fyndar fina & billiga saker! Det var LÄNGE sedan jag var på loppis nu, jag har faktiskt varken bil eller körkort...hade jag haft det hade jag nog handlat ihjäl mig...

Jag gillar Broste´s saker :)

Kram, igen ;)

<3

Marie sa...

Vilka fina saker du fyndade, terrinen var ju underbar!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!