Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

söndag 2 mars 2008

fynd..


..måste bara visa mina fynd jag gjorde på loppis i fredags..2st karmstolar, gissar på 40-50tal klädda i grönt skinn,min tanke är att klä om dom i vitt skinn och sprayamåla vita..tror de blir grymma..50kr för paret fick jag ge..helt galet..de andra 4st stolarna är ännu galnare pris..tror nästan inte på de själv men 10kr st...sant!! 40kr för 4st..(kopia av "myran"stolen)..men jag brukar ha tur när jag går på loppis..perfekta att ta fram när man får extra
gäster.

4 kommentarer :

Jema sa...

OJ, grattis !!! Det var verkligen fina fynd :) Roligt att man fortfarande kan göra sådana fynd...

Kram, Jenny

<3

My Lovely Things sa...

Tack för titten i min blogg!!!

Vad spännande det låter! att du utbildar dig inom inredning...

vilket vackert hem du har...

jätte fin blogg...
ha det gott..
kram anna

My Lovely Things sa...

jag glömde ju säga...

vilket kap stolarna var!!!

jag tror att de komme r blir kanon fina när du har fixat till dem!!
Ha det gott!!

Lyck-Annas sa...

Grattis!

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!