Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

måndag 18 februari 2008

vitt..vitt..vitt..hemma hos mig..
















...här kommer lite bilder från mitt fina matbord som jag köpt en gång i göteborg på auktionskompaniet..stolar från gbg auktionsverk..




ommålat såklart från brunt till..jaa..vitt..vitt..vitt..




bordet har även 2 tillhörande skivor att fästa på långsidorna, så alla får plats när de kalas..de ett av mina bästa köp..äh..så säger jag nog om alla mina saker jag tycker om..de har ju blivit en del..




men kul när man hittar saker man gillar och ser hur fina de faktiskt kan bli me bara lite ny färg..

1 kommentar :

Jema sa...

Verkligen oerhört vackert!!! Jag måste försöka få tag på lite Fattigmanssilver-prylar, har bara 3 julgranskulor än så länge, men de har jag framme året runt!

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!