Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

onsdag 27 februari 2008

..påsktider...

..påsken närmar sig med stora steg, de märker man verkligen av i alla butiker, de är redan fyllda me pynt, ägg, påskris och mer där till...gult hör ju påsken till men känns som de kommer ifrån den färgen mer och mer. De färger som verkar störst är vitt (i like) och svart. Mitt påskris bestod förra året av: vita+svarta fjädrar, vita ägg och vit/svarta fjärilar..så fint, tyckte jag...tror de får bli samma i år...gult är fult!??...neh inte om man tittar på dessa följande bilder..vackert!!









3 kommentarer :

Jema sa...

Fina bilder, jag gillar gult men helst vaniljgult på gränsen till vitt :)

Kram, Jenny

<3

Mamma Millan sa...

Tack För de fina orden om påskäggen! o dina rara ord;)

BLIR ALLTID SÅ GLAD ATT TITTA I HOS DIG, DU ÄR SOM EN VITA MIN KICK..EN FRISK FLÄKT!!

Du visar så härliga bilder jämt, vart hittar du allt??!!

Lät som snyggtpåsk ris...ja får se vad man hittar på i år...Har vitt, med inslag av svart o lime hemma...förra året var det vitt o lime.lite mysigt med påsk är det allt...kanskke för man vet att våren är på G
Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥

Kärleken till Fransk inredning sa...

Tack snälla för kommentaren om mitt kök,blir såå glad.Jag länkar dig din blogg är jättefin. Glad påsk! Kram susanne

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!