Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

torsdag 14 februari 2008

Mer färg glad variant.....
dessa fräcka har jag sålt, man kan ju inte ha allt själv, tyvärr....




Jag går på mycket auktioner för det är ett stort intresse. Jag köper helst gustavianskt eller rokoko möbler. Allt blir oftast ommålat i vitt, klär gärna om i ett tuffare tyg och nån starkare färg, för att ibland få en färg klick bland allt vitt. Söker ni någon speciell möbel så fråga gärna för jag säljer en del alster och har föremål på lager.




Just att blanda gammalt och nytt är en favorit hemma hos mig.

6 kommentarer :

Jema sa...

Jag har två stolar som liknar den på bilden längst ner & de är verkligen fina ! Spegeln på samma bild som stolen är ju helt UNDERBAR !!!

Kram

<3

Mamma C sa...

Gud, vad läckra stolarna var. Snyggt när det bröt av från det vita.

Mamma C sa...

Gud, vad läckra stolarna var. Snyggt när det bröt av från det vita.

Mamma Millan sa...

Ja, jisses så läckra stolar...så snyggt att kombinera så gammalt med modernt!!!Nu är jag i din hemstad...gbg!!Göttar mig på hotell Europa.. Go mat o lite bad o bastu i, morgon blir det shopping tur, o så universeum med barnen!!

Tack för de fina kommentarerna på bloggen min!!Blir så glad när ni skriver!!Trevlig Helg!!

Kram Millan!!

Nee, det där med bloggen är ett mysterium...inte hört nåt än, men man saknar ju sina gamla inlägg...Myvcket tid o känslor bakom!!

Sara sa...

Verkligen fint hem och fina saker du har. Jag gillar sådana där stolar och det var coolt med ett annorlunda tyg till också. Häls Sara

Marie sa...

Hej!
Tack för din gulliga kommentar hos mig! Så fint du har det hemma hos dig, många vackra saker. Jag gillar också att blanda gammalt och nytt, blir mer personligt på det viset!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!