Om mig

Design by E

Design by E
Elizabetth Henberg

måndag 18 februari 2008

..bilder jag har tagit när jag var inne i min favorit butik i Skövde..villa nóbilis..varsågoda..


underbara liljekonvaljer..




..Butiksägare: Pernilla har enormt god smak..som Ni ser.. hon handplockar varor från bla hennes resor till New York, så man hittar ofta saker som ingen annan har. Gå in på hennes hemsida som jag länkar till nere på höger sida, så får ni se fler bilder som hon själv lagt ut.

Detta är plädar som hon
har draperat på dockorna..snyggt..











I butiken finns både skandinavisk ljus inredning och även det mökare träslagen. Svart är ju en stor trend och snyggt mot det vita. Här finns nått för alla..














2 kommentarer :

Jema sa...

Verkligen fin butik !!!

Kram, Jenny

<3

Mamma Millan sa...

oJ VAD JAG HAR MISSAT HÄR DÅ!!!
mEN JISSES, VILKET UNDERBART HEM DU HAR!!!
mATBORDET, DUKNINGEN, STOLARNA, SKÅPET , JA ALLT!! sÅ SNYGGT!!

trodde det var fr en tdning först...jo Kakfatet...lovely!!Vart kommer det ifrån???älskar våningskakfat!!!
Kram Millan

Bloggarkiv


Tack för att Ni tittade in och välkomna tillbaks!!!!